Sabtu, 31 Julai 2010

Program 'Retreat' DPPK Tapah di Teluk Batik

( Saf AJK DPPK khusyuk meneliti salah satu pembentangan kertas kerja melalui LCD)



Alhamdulillah, Jawatankuasa DPPK Tapah telah berjaya menjalankan satu 'retreat' dan 'brainstorming' pada 24 dan 25 Julai lepas bertempat di salah sebuah resort terkenal di sekitar Teluk Batik.

Antara 'hadaf' utama program ini adalah bertujuan untuk mengemaskini dan memperbaiki perjalanan pengurusan DPPK Tapah di samping membincangkankan program2 DPPK Tapah dalam baki tahun 2010 yang tinggal beberapa bulan sahaja lagi.

Dan antara slot yang paling utama adalah bagi membincangkan gerak kerja pilihan raya dalam menyusun strategi dan jentera pemuda bagi misi menawan DUN Air Kuning khususnya dan Parlimen Tapah amnya. Walaupun jumlah undi pos yang hampir mencecah angka 2000, namun ianya bukan satu misi yang mustahil untuk di capai. Beberapa kertas kerja telah di bentang dan di bincangkan dengan serius berdasarkan post mortem keputusan pilihan raya yang lepas dan trend pengundian terkini pemilih di Parlimen Tapah.

Program tersebut jelas telah membangkitkan azam dan semangat serta menghalakan fokus yang tepat kepada semua jawatankuasa DDPK Tapah dan program2 yang telah di rancang insya'h akan di laksanakan mengikut apa yang telah di putuskan melalui resolusi2 yang di tetapkan.

Moga Allah meredhai usaha2 ini dan memudahkan segala urusan kami demi meletakkan Islam di tempat yang paling tinggi di Malaysia yang kita cintai ini.

ALLAHUAKBAR!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan