Selasa, 19 Januari 2010

Gerak kerja MTD N 47 Air Kuning di lancarkan




Pada 18 Januari 2010 bertempat di Markaz PAS Cawangan Batu Masjid, gerak kerja MTD N 47 telah di lancarkan oleh Pengarah MTD Tuan Hj.Yusof Nor. Program ziarah MTD ke setiap cawangan di mulakan dengan melawat Cawangan PAS Batu Masjid dan di ikuti oleh setiap cawangan2 di seluruh DUN Air Kuning khususnya dan Parlimen Tapah amnya pada tarikh2 yang telah di tetapkan.



Antara agenda yang di bincangkan adalah persiapan untuk menghadapi Pilihan Raya Negeri yang di jangka akan di adakan pada bila2 masa dari sekarang. Pengarah MTD memberikan taklimat gerak kerja pilihan raya di samping motivasi bagi menyuntik semangat kepada semua petugas2 pilihanraya agar jgn leka dan terus membuat persiapan UPU dari segenap segi termasuk peralatan, kewangan,bilik gerakan dan semakan daftar pemilih.

Selain itu beliau juga mengingatkan petugas dan ahli agar mempersiapkan diri dari aspek kerohanian dengan menitik beratkan solat berjamaah,solat tahajud dan solat dhuha di samping amalan2 sunat yang lain.

PAS kini bertanding dalam pilihanraya bukan sekadar untuk menang tetapi bersiap sedia bagi mengambil alih kerajaan negeri dan persekutuan kelak insyaallah.Oleh yang demikian paradigma setiap ahli dan petugas perlu di anjak dan di jana bagi satu hadaf dan matlamat tanpa melupakan visi yang utama bagi meletakkan nama Allah dan Islam di tempatnya.


Program ziarah MTD ke setiap UPU akan di teruskan dan cawangan berikutnya adalah cawangan PAS Kg.Hj Salleh, Temoh jumaat ini dan di harapkan semuanya bersiap sedia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan