Isnin, 18 Januari 2010

Program ziarah DDPN Perak ke DPPK Tapah

(sebahagian AJK DPPK Tapah bergambar dengan wakil DDPN Perak)
Alhamdulillah, pada 17 Januari 2010 bertempat di Pusat Khidmat Masyarakat PAS Tapah ziarah DPPN Perak ke DPPK Tapah telah berlangsung dengan jayanya.Wakil DPPN Perak di ketuai oleh Saudara Salman Saleh selaku Naib Ketua DPPN Perak, Saudara Safarizal Saleh selaku Pen.Setiausaha 2 dan Saudara Hafez Sabri sebagai Ketua Jabatan Pembangunan Mahasiswa.Kesemua Dewan Harian DPPK Tapah hadir meraikan rombongan tersebut di samping AJK dah ahli pemuda cawangan dan kawasan.


Objektif program adalah sebagai satu sesi dialog antara DDPK dan wakil DPPN bagi membincangakan beberapa perkara yang berkaitan.Antaranya ialah berkaitan laporan perjalanan pengurusan organisasi,perancangan bagi tahun 2010 dan program terdekat iaitu HEMPAP 2010.


(makanan dan minuman di sediakan oleh Saudara Bajeri Ismail yang juga merupakan pengurus syarikat katering yang sedang berkembang maju.Sesiapa yang berminat untuk mendapatkan khidmat beliau sila hubungi beliau di talian 016-5008358)



(antara makanan dan minuman yang sediakan...semuanya enak2 belaka...)

Secara keseluruhannya wakil DPPN Perak memberikan motivasi agar DPPK Tapah terus menggiatkan aktiviti untuk mendekatkan masyarakat bersama PAS.Gunakan setiap peluang yang ada bagi menyampaikan mesej Islam kepada semua tanpa mengira kaum dan agama. Di samping itu terus bersiap sedia menghadapi pembubaran DUN Perak yang di jangka akan berlaku sedikit masa lagi. Aktiviti bagi mendaftarkan pengundi dan ahli baru wajib terus di giatkan pada setiap masa.


Saudara Salman Saleh juga berkesempatan untuk merasmikan blog DPPK Tapah yang telah di lancarkan secara tak rasmi pada 13 Januari 2010 yang lepas. Beliau berharap agar blog ini dapat berfungsi dan bermanfaat seperti yang


(Saudara Salman Salleh bersama Ketua dan Timb.Ketua DPPK Tapah merasmikan blog DPPK Tapah)



(Sesi dialog sedang berlangsung)


DPPK Tapah merakamkan setinggi penghargaan kepada semua yang hadir terutamanya wakil DPPN Perak dan di harapkan program sebegini akan dapat di jalankan di masa akan datang.

Program bermula sekitar 3.30 ptg dan berakhir sekitar jam 5.30 petang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan