Sabtu, 17 April 2010

PASTI Negeri dan DDPK Tapah mengunjungi murid PASTI kemalangan jalan raya.

Adik Yusnura leka bermain seolah2 tidak faham apa yang berlaku pada dirinya...
Tn.Hj Hashan Aladi memberi kata semangat kepada adik Yusnura dan ibunya

Malang tidak berbau. Itulah yang berlaku kepada seorang murid PASTI As-Syakirin di Langkap terlibat dalam satu kemalangan yang mengakibatkan sebahagian daripada pergelangan kakinya terpaksa di potong dan yang tinggal hanyalah tumitnya sahaja.

Kemalangan ini berlaku di Kunci Air, Chenderong Balai, Perak apabila motosikal yang di naiki bersama ibunya telah berlanggar dengan sebuah kenderaan pacuan empat roda yang melakukan pusingan U secara mengejut.

Akibatnya adik Haqqa Yusnura bt.Yunus cedera parah di kakinya dan di hantar ke Hospital Teluk Intan dan akhirnya di bawa ke Hospital Selayang.
Dan pada 14 April yang lepas, wakil PASTI Negeri Perak, Tuan Hj.Hashan Aladi b.Haji Ahmad ditemani wakil Dewan Pemuda PAS Tapah, Tuan Haji Safuan mengunjungi keluarga murid tersebut bagi menyampaikan sedikit sumbangan bagi meringankan beban keluarga.

DPPK Tapah mendoakan agar keluarga murid tersebut tabah, redha dan sabar dengan ujian Allah ini.
Sebarang bantuan dan sumbangan boleh mengunjungi keluarga mangsa di alamat Kg.Kelapa, Bt.11, Kg.Tanjung Keramat, 36700, Langkap, Perak atau hubungi 016-5475536.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan